Nieuwe merkcampagne de Zonnebloem:
‘Wij laten ze niet zitten’
Veel Nederlanders zijn sociaal geïsoleerd als gevolg van hun lichamelijke beperking. Een groot probleem, dat door de samenleving vaak niet wordt gezien. Daarom lanceert deZonnebloem vandaag een bewustwordingscampagne die dit zichtbaar en invoelbaar maakt. Waarin bovendien de ambitie en de rol van de organisatie duidelijk wordt gemaakt: ‘Wij laten ze niet zitten’. De campagne maakt onderdeel uit van een multimediale meerjarenstrategie.
Wij laten ze niet zitten!
Een lichamelijke beperking leidt bij veel mensen tot sociaal isolement. De vrijwilligers van de Zonnebloem laten hen niet zitten. Jij toch ook niet? Om Nederland zo goed mogelijk te bereiken, hebben we gekozen voor een gebalanceerd mediaschema. De commercial is vanaf 17 augustus gedurende 3 weken te zien in de reclameblokken van STER, Talpa en de regionale omroepen. Met deze campagne hoopt de Zonnebloem Nederland bewust te maken van het dreigend sociaal isolement onder mensen met een lichamelijke beperking en dat de Zonnebloem er alles aan doet om dit te verminderen. Vandaar de oproep om de Zonnebloem te ondersteunen door donateur of vrijwilliger te worden.